2014/10/08

Fortsatta framsteg

Jag ska lägga upp den hemgjorda viktkurvan om ett tag tror jag. Men just nu ser den väldigt trevlig ut, men av erfarenhet är det oftast lätt att tappa fem kilo, sen brukar det hända något. HOPPAS att det inte blir så nu. Jag längtar efter att bli lite lättare igen. Allt är enklare lättare och trevligare när man inte släpar på massa övervikt. 

Dessutom kan jag ju konstatera att det går att rekordbanta men jag lyckas i alla fall inte hålla borta vikten om jag svält mig ned. Hoppas att lchf kan vara min lösning. Och som jag sagt tidigare, vikten är inte allt, hälsan är viktigast! 

Och humöret är tusen gånger bättre, inte lika svåra problem med koncentration, ljudkänsligheten är lättare. Min ackne är borta. Jag hade en konstig svullenhet i ansiktet med utstickande ögon, den är också bättre. Mindre mörk under ögonen, mindre kroppsliga problem helt enkelt! Inte varit förkyld eller sjuk på fyra månader! Så... Lchf funkar! Love it! 

Idag blev det en cykeltur för att handla ägg. :) det är något särskilt med att cykla. Idag fick jag känna doften av hösten och drabbades plötsligt av solen som lyste in mellan molen på röda och gula löv. Det var magiskt vackert! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar