2014/10/05

Blä-dag! Viktkrångel.

Av okänd anledning så är jag en mystisk kamel! Kroppen suger åt sig vatten och sparar på det från alla håll. Och mina stödstrumpor som hjälpte mig att bli av med vattnet dem är sönder! Och så har jag inte råd att köpa nya!

Jag har käkat lchf sedan första juni i år, och då och då har jag varit nere under hundra, någon gång nere på 98 till och med. Speciellt efter att vattnet runnit av mig. Men så SPLOFF så är vattnet tillbaka och det gör mig så jäkla deppig! Det går inte direkt fort ned på lchf heller.

Det gjorde det inte någonsin, jag har försökt ta bort mjölk men stod liksom inte ut riktigt utan grädde i kaffet. Jag vet att jag antagligen äter lite väl liberalt ibland, men jag orkar inte leva med att mäta och räkna och peta med dieten varje jäkla dag. Jag vill äta varierat och sånt som jag gillar och slippa krångla hela tiden.

ARGH!

Det är högst motvilligt som jag nu överväger att köra strikt i två veckor. Det lär mest bli tonfisk, smör och ägg då, för jag har ju inte råd med massa kött heller. Men blä - nu måste jag göra något för att få något att hända.

Och vad fasiken skall jag göra åt grädden i kaffet då? Borde ta bort mjölken helt, jag vet ju att det rörde sig en aning när jag gjorde det sist.

*Gnäll*
/H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar