2012/06/26

Första träningen efter skada

Jag tycker man ser skillnad i mitt ansikte nu. Jag har
en haka och lite kindben nu. Jättekul!
Jag satte mig på cykeln och trampade iväg på ett ärende. Det blev en halvtimme in till stan och en halvtimme hem igen, med lite paus i mitten. En lagom start när jag skadat höften och behöver ta det lite lugnt. Att cykla funkade för höften. Men knäet var lite knackigt  dock. Men det gjorde inte ont, det knastrade bara lite i det. Jag stretchade ordentligt efteråt också. Jag skrev ut 10 stycken enkla stretchövningar som jag nu gör varje dag för att undvika skador och stärka kroppen. Jag hoppas också få chans att testa att gympa lite snart. Det verkar som om jag kommer kunna få testa en månad på ett gym snart. Hoppas det går vägen, jag är sugen på att testa lite olika saker, och även köra lite styrketräning.

Det är fantastiskt väder idag, så jag blev sugen på att gå ned och bada idag. Så det skall jag göra så fort sambon kommer hem från jobbet.
//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar