2012/06/28

Massa rekord idag!

Först framsteg: Idag kunde jag officiellt klicka i att jag kommit i storlek 44. Jag är fortfarande 44/46 ish. Men äger nu 2 par underdelar i storlek 44 som passar. Och tre par nya underkläder i strl 44/46 som passar perfekt. Det var på tiden dessutom, för alla mina gamla underkläder var för stora sedan länge. Så skönt med nytt idag.

Och jag köpte en ny bikini, en aning för tidigt dock, jag hade satt upp bikini som belöning för att jag kom under 100 kg, men det får bli lite tidigare. Jag har lyckats gå ned typ 1,5 kg idag.. så jag har inte långt kvar till målet. Det verkar äntligen släppa av mig igen så jag är på väg nedåt. Hoppas det fortsätter ett tag till, och inte avstannar igen. - håller som sagt noggrannare koll på kcal nu -

Rekordet: Jag lyckades simma 1800 meter. Jag hade tidigare klarat att simma 1400 meter, men idag så simmade jag 400 meter till. Och på samma tid som jag simmade 1400 meter förra gången.

Nu skall jag ned och kolla på när min bror skall simma istället!
//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar