2012/06/17

20 KILO BORTA!

105 kg!

Jag gick upp, ställde mig på vågen för min invägning idag och fick dra in luft av förvåning när jag såg hur vågen stannade på 105,9 istället för som jag hade hoppats på 106,5 vilket hade varit en rimlig vikt att väga idag. Jag hoppade helt över 106 på vågen och gick från 107,0 igår till 105,9 idag. Jag är så jäkla glad! Nu har jag tappat 20 kilo och det känns helt amazing! Nu har jag bara 46 kg kvar! Haha. dvs. Jag har 2 kg kvar till att ha klarat av att tappa en tredjedel av mitt totala mål. UNDERBART! Ha en härlig dag allihopa, för det tänker jag ha!
//Hanna-Mirari

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade hit genom en vän, och jag kämpar också med vikten, väger idag 128kg, och jag skulle gärna vilja ha lite tips =) Hur gör du för att lyckas så bra? =)

    Och GRATTIS till kilona :)

    Mvh Ammie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade tänkt skriva ett inlägg om det framöver. "mina tips" så att säga. Häng kvar så kommer tipsen i ett bra format framöver! Kul att du hittat hit! Jag är säker på att du kommer lyckas gå ned i vikt! Allt som krävs egentligen är att man bestämmer sig. Kram på dig!

      Radera