2012/05/01

Funderingar

Bild av otända valborgsbrasan till utmaningen.
Idag är det tisdag. Och för andra dagen i rad så har jag gått upp i vikt. Det är 1 kg plus från i söndags just nu. Det jag har gjort annorlunda är att jag har ätit glass, sushi, och igår lite potatissallad och lite vin. Men jag har ändå så vitt jag kunnat räkna inte överstigit min kalorimängd för dagen. Jag vet inte om jag ätit mer än jag brukar och min kropp har gått in i svält och därmed så går jag upp för att kroppen samlar på sig allt den får extra... Men kan man verkligen gå upp 1 kg på 48 timmar när man ligger på negativ energibalans? Är det mer troligt att jag samlar på mig vatten i kroppen på grund av pms och att maten jag ätit är kvar i systemet? Jag tror inte jag går upp i fett så fort liksom. Det är inte logiskt. Särskilt inte när jag går så mycket varje dag.
Skumt! //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar