2012/04/01

 Dagens utmaning: Skylt! Idag skulle vi fota en skylt, och jag passade på att fota en skylt samtidigt som jag gick 6.5 km! Jag slog ihop två av mina vanliga rundor och gick båda istället. Det gick jättebra. Jag kände mig stark, även om det var irriterande att inte kunna ha musik i öronen medan jag promenerade. För hur bra jag än är på att underhålla mig själv i mitt eget huvud så är det skönt att ha musik i öronen för att undvika att få allt för långtråkigt.

Det var en aning blåsigt och kallt, men solen lyste och visa vindstilla ställen var riktigt varma. Det var super mysigt att promenera idag. Och jag längtar redan ut igen. Men jag får hålla mig själv lite i nackskinnet. För jag är -ovan- och har ingen aning om var min gräns går. Om jag får skador eller så så brukar det bli en vecka utan promenader om det blir så. Och jag vill gärna att varje vecka blir aktiv. //Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar