2014/10/17

Fredag - nästan en hel vecka till

Ja nu har nästan hela vecka 2 försvunnit, och tänker inte avslöja resultatet ännu, det kommer när veckan är slut, men jag tror jag har slagit hammaren på spiken äntligen. Det känns som om det faktiskt är något magiskt som händer. Det har varit lingonvecka och _ändå_ har det hänt saker!

Kombon stödstrumpor, små promenader (som jag tyvärr inte lyckades göra varje dag för att det har regnat så förbaskat) och att jag bara ätit när jag varit hungrig, samt inte öst på med extra fett för säkerhets skull, men ändå försökt hålla mig till 1:1 förhållandet mellan Kolhydrater : protein + kolhydrater... och jo, mjölk är nere på minimum, enbart lite ost har det blivit.
 ..... vad det nu är av detta som funkar, så funkar det i alla fall.

Nu är mitt D-vitamin slut också, så det måste jag skaffa fort innan jag drabbas av förlusten. :S

Tänkte bara säga att det funkat bra till och med denna värsta veckan! NU KÖR vi bara såhär tills vi är nöjda! :)

Det blir alltså, 2 veckor till med samma taktik här.

/ Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar