2013/02/03

MINUS 45 KILO!

Idag hände det på riktigt! Idag visade vågen en 8:a och en 0:a, och jag har officiellt gått ned 45 kilo i vikt. Jag har till och med påbörjat att hacka av några hekto mot sista stora delmålet. Planen var ju att ta det i 15 kilos delmål hela vägen upp till 60 kilo minus. Ett delmål kvar, och sedan bara några kilo till det ultimata slutmålet (om jag nu vill nå det. Det märker vi.) Siktet är inställt och nu funkar det bra igen. Mjölken bort och jag börjar gå ned i vikt igen. Så YEAY för mig och hoppas det går bra för er andra, det går långsammare att gå ned i vikt nu, men nedåt går det i alla fall! Woho! =)
//H-M

5 kommentarer:

  1. Grattis, super bra gjort!! =)

    SvaraRadera
  2. Det är otroligt vad duktig du har varit! Grattis!
    :)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis :-) va duktig du är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Motiverande! Längtar så till jag gått ner 45 kg! :-)

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera