2013/02/01

Ännu ett kreativt projekt!

Eller två! Eller tre! Hjärnan är fylld av sprakande idéer! Och jag som skulle fixa bildspel åt mamma. Så sitter jag här helt uppfylld av skaparglädje! XD

Bild 1: en t-shirt som jag ville förändra. Jag hittade en bra idé på pintrest som jag utvecklar genom att sätta fast pärlor också. Bild på färdiga resultatet kommer senare.
Bild 2: En vit bomullsklänning som jag aldrig använt, köpte den för en tjuga på secondhand men har inte använt den för den känns för mycket lucialinne. Kokat den i te i en timma. Slänger i salt sista 10 min och sedan doppades den i kaffe för att skapa ombre effekt och sen doppade jag den i svart bläck längst ned och svätte klorin på några ställen. Vi ser hur det blir om jag kan ha den eller ej. Försökte även färga en annan t-shirt men resultatet blev inget bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar