2012/11/11

Tillbaka på banan?

Två halvt inbakade flätor och så snurrar jag in håret
under flätorna och fäster med en rosett.
 Jag har gått ned i vikt igen (ÄNTLIGEN!) efter att ha legat och gått upp 2-3 kg och gått ned dem igen i säkert en och en halv månad nu! Platå kan man snacka om, men det här var ju min mentala platå, inget annat. Hade jag ätit och gjort rätt hade det säkert inte stannat här som det gjorde nu.
Sockbun - Gjord av en socka! Jätte fint!
Men idag så visade vågen äntligen 87 för första gången. Är såklart väldigt glad för det och hoppas att det fortsätter så här för mig. Jag äter i alla fall bättre nu igen och det känns som jag har fått lite koll på mig själv igen. Jag hoppas att jag skall få fortsätta att känna den här hoppfullheten också framöver. Och det är ju söndag så jag passade på att göra en ny viktuppdatering, även om de kommit av sig lite på sista tiden, så är det ju bra att lägga upp, och så redigerade jag lite på sidan med viktuppdateringarna och ja - som säkert syns, så bytte jag kläder på bloggen igen!

Här är lite roliga frisyrer jag testat idag, och så en uppdatering av hur jag ser ut. Magen ser lite slapp ut och jag vet inte om man ser att jag blivit lite mindre, men det märks på måttbandet att armar och lår nu börjar minska på allvar. Jag kommer nästan i flera av "de omöjliga byxorna" som jag ärvt av min syster. (Med det menar jag att jag nästan får upp dem över rumpan - men bara nästan. Innan hade jag ju problem med att få dem över knäna. ;P)

Hanna-Mirari

2 kommentarer:

  1. Satt och kollade igenom din blogg och wow vilken resa du har gjort!!

    SvaraRadera