2012/10/12

oh no no no

Har haft en Bra vecka, äntligen kommit igång med träningen, även om maten inte funkar som jag vill just nu. Men det kan ha många orsaker. Men nu, ikväll, efter att hunden fick åka med mamma hem över natten, så slog det plötsligt till, lite torr i halsen. Och sedan har det eskalerat. Och nu mår jag super dåligt, febervarning i kanterna. JAG VILL INTE bli sjuk igen! NEJ! Jag vägrar. Så jäkla orättvist! Jag skall -inte- bli sjuk.
*muttrar för sig själv*

Annars har det varit riktigt spännande och intressant att ha en hund här hemma. Inga farliga incidenter, bara massa långa mysiga promenader. Det skall bli spännande att se om jag fortfarande känner hundlängtan när jag haft henne här lite längre tid, se hur det känns när man vänjer sig. Just nu har det bara varit jäkligt kul och motivationen att gå promenader är tillbaka nu när man har en hund med sig. Och idag och igår så har jag haft de finaste höstdagarna hittills. SOL och massa löv i tusen färger.

God natt //Hanna-Mirari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar