2012/06/07

Svårt att välja/bestämma mig.

Idag så blev det svårt att välja vad jag skall göra. Förmodligen för att jag inte känner för någon särskild sorts träning idag. Jag kan promenera, cykla, eller göra nått annat. Jag är inte sugen på att köra zumba/pilates/yoga eller så. Jag vill egentligen mest bara göra träningen så att den är klar. Det vore skönt att ta en träning som också är ett ärende. Jag och sambon har länge tänkt på att han behöver en cykel så att vi kan cykla tillsammans. Så vi hade en liten fundering om att vi skulle ta oss till min mammas jobb (de säljer begagnade cyklar där) för att titta lite på cykel åt honom. Men det krångliga blir att jag måste cykla ned till affären och han får ta bussen. Och det betyder att det kommer ta olika lång tid för oss att komma dit. Det blir en aning för komplicerat för min smak. =/ Ähh det löser sig nog. //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar