2012/06/01

minus 17 kg på 2 månader

Yes. Min andra månad är nu avslutad. Och Maj blev en lika bra månad som april. Hittills har jag gått ned 17,2 kg och det fortsätter. Det funkar utmärkt att träna och äta mindre mat som bantningsmetod. =) Jag är lättare, gladare och starkare! Jag känner den här inre korsetten i magen och ryggen nu, jag känner att den är starkare, jag har bättre hållning! Min rygg älskar mig från att tidigare ha velat döda mig! Jag är gladare, lugnare och har lättare att ta mig samman och göra saker! Och allt detta efter att jag klarat en fjärdedel av mitt mål! 26% avklarat är det faktiskt. Allt började med att jag satte mig ned och skrev ned vad jag verkligen ville! Jag skrev det där brevet till mig själv från "ett smalt jag" och berättade om hur jag levde som smal. Det jag gjorde var att jag gav mig själv förmågan att föreställa mig en framtid där jag är smal. Den framtiden känns inte alls omöjligt längre. Den känns helt och hållet möjlig! Allt tack vare "the law of attraction" som det så fint kallas. Jag attraherar/ attraherade mitt eget nya liv så som jag ville ha det... det roliga var ju att det inte alls var svårt. Allt som krävdes var att jag började leva så som jag ville leva egentligen. Och slutade tycka synd om mig själv. Jag fejkade det, men jag behöver inte fejka mer, jag har klarat det, jag är där, och "där" är vägen, eller livet så som det är. Och det "livet" innehåller träning och hälsosammare matvanor! Förhoppningsvis MER träning i framtiden dessutom, ju starkare jag känner mig. Det finns inget som är så härligt som känslan av att ha fått träna och känna sig stark! Idag valde jag att simma i en timma och 10 minuter med sambo och syster som var vänliga nog att följa med mig! Jag ville spara mitt knä lite idag. Det var underbart!! //Ha det folk! Hoppas ni alla har en lika bra dag som jag! Kram H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar