2012/05/28

Litet rekord


Idag slog jag mitt distansrekord. Jag gick 19.78 km på en dag. Det var promenaden in till stan, runt i stan, och sedan hem från stan igen som blev den summan. Väldigt trevligt. Jag skaffade dessutom många saker som jag behövt länge. Alla mina inköp och även den fina hushållsvågen som jag fick av mormor och morfar i en tidig födelsedagspresent är med. Det roligaste var nog min duschmössa! --------------------> Den ser ut som en val! Hehe. Jag behöver den för att jag har så torrt hår och jag vill inte tvätta det för ofta, men lyckas alltid blöta ned det i duschen och då blir det fett direkt om jag inte tvättar det. Så nu skall valen förhoppningsvis ge mitt hår chansen att vila från tvättar. Jag har dessutom mitt nya "att kämpa emot" mål klart. Träningsbyxorna i storlek 44 skall jag komma i så fort som möjligt. Jag får på mig dem redan, men de sitter en aning tajt (så klart). Förhoppningsvis kan jag använda dem längre genom att köpa dem en storlek för små. Jag är stolt att jag kan ha sportbh i storlek 42 nu också.
Tack till Alexxiie som flängde med mig runt på stan idag! <3 //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar