2012/05/03

9 kg på en månad!


Gårdagens utmaning: Löpsedel
t.
Emanuel tog en bild på mig när jag kom hem från
dagens runda!
Dagens utmaning: En dörr
Så var ännu en underbar dag snart slut. Det är otroligt vad man lever upp bara det är fint väder. Och förutom vädret så är det som om mitt liv startat igen på något sätt. Det är så kul att sånt bara händer av sig själv bara man tar sig ut och gör något. Att saker följer efter varandra. Skumt skumt men kul. Jag märker också att jag orkar så hemskt mycket mer nu. Jag har mer uthållighet och stressen är mycket bättre. Jag behöver inte känna mig överväldigad automatiskt om det är något som är inplanerat. Även om det där med planering är jobbigt för mig fortfarande. Planering och saker som man inte behöver göra så ofta som varje dag eller varje vecka glöms gärna bort av min snurriga hjärna. Men jag börjar befästa rutinen med träning. Jag längtar ut och det känns inte jobbigt att gå längre alls. Istället känns det som att dagen inte startat fören jag har gått min promenad. Det coolaste är ju att jag gått ned 9 kg på en månad. Det är väl något att vara stolt över om något. Och jag är stolt, men med viss eftertänksamhet, eftersom jag måste passa mig från att hoppas att det skall fortsätta gå så fort. Förväntningar är inte bra. Det blir som en onödig press. Istället så tänker jag att jag skall vara tacksam för varje gram jag förlorar och jag kan bara hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll. Men jag har absolut fått en GRYM start!  Den här veckan har varit grym, jag och Alex har gjort stan osäker flera gånger och det är grymt. Jag minns inte när jag sprungit runt så mycket som jag gjort denna veckan, förutom mina promenader. Nu skall det bli sämre väder igen, men jag hoppas på att solen kommer tillbaka snart! Jag har fått en fin bon-bränna på axlarna nu! Haha Kram kram //H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar