2012/04/16

Något andligt!

Idag gick jag en ny runda. Det var roligare än att gå i skogen!
Dagens utmaning: Något andligt


Dessa två bilder får symbolisera något andligt.
Naturens skönhet är andlig för mig.
Idag så gick jag 10,64 km och en helt ny runda. Och den här rundan var bra, för man fick lite av allt längs med vägen. Till och med hittade jag en second hand butik jag inte visste om som ligger ganska nära oss! Jätte kul. Kanske kan man ta med sig några små slantar en annan dag och gå in och kika om det finns något användbart där. Dessutom så fanns det massa billiga söta lite avsides caféer som jag inte visste om längs med vägen. Och promenaden var så skön och fin. Det allra märkligaste var dock att jag pratade ännu en gång om att jag ville ha ett par gång-stavar att gå med. Och mitt på vägen hittade jag idag två perfekta pinnar i rätt längd som någon slängt ifrån sig antagligen. Jag plockade upp dem och använde dem resten av promenaden. Det var super. Även om riktiga stavar nog är bekvämare så kände jag mig sparsam och så när jag använde pinnar. Det var en härlig promenad där jag gick lite fel men fick mer motion på grund av det! Och jag masade mig ut fast jag kände mig stel och eländig och så när man väl kommer ut så är allt prima på något sätt ändå. Det är som om det jobbigaste med promenaderna, där att att gå ut genom dörren! haha!
//Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar