2012/03/12

Ny blogg!

Hej på er. Jag skrev i höstas på bloggen Mera Livskraft och mitt namn där var Mandy. När det rann ut i sanden så fick jag ändå lust att fortsätta blogga lite själv. Jag vet inte hur det kommer att gå. Det var positivt att blogga ihop med Jenn och Jinx för att de sporrade mig att fortsätta skriva och jobba på hälsa och välmående.

Den här bloggen kommer att handla om allt möjligt som jag är intresserad av. Mest kommer det kanske att handla om vardagsliv, hälsa, motion och livskraft! =) Men också andra saker som jag tycker är intressant att skriva om. Utrymme för allt, men med en grund tanke. Det handlar om positivt tänkande, nyfikenhet på världen och ny kunskap. Jag vill nå mina livsmål, men jag vill leva medan jag kämpar också.
//Mandy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar